»Klasična glasba ne izgublja občinstva, kot včasih slišimo. Poslušajo jo tudi mladi. Vendar pa so velika dela iz zgodovine nastala v drugačnem času, kot je naš, in poznavanje konteksta nastanka te glasbe nam lahko pomaga, da jo doživimo bolj polno.«
»Z našimi oddajami smo želeli deliti odlične posnetke naših Simfonikov in mladih dirigentov, želeli smo jih pospremiti z razumljivimi, ampak tudi dovolj poglobljenimi komentarji, ki ostrijo poslušanje znanih del.«
»Na eni strani črpa iz tega širokega osvobojenega zvočnega diapazona, ki ga je prinesel modernizem, na drugi strani pa se zaveda, da je ta divjost lahko za poslušalca, ki se ukvarja s skladbo samo tistih 20 ali 30 minut, kolikor traja, lahko tudi zahtevna.«
»Ko sem prišel v Ljubljano, sem bil v naši takratni skladateljski skupini Pro musica viva takoj ujet v kompozicijsko-tehnične skrajnosti, kot so bile dodekafonija, serialnost, elektronska glasba in podobno.«